Followers

Monday, July 25, 2011

Last but not least


Salam perkenalan dan salam blog...err...salam blog?

Aku tak reti nak bermadah dalam ni. Nak puisi bersyair. Its just one of my blog for my hobbies. Cukup itu bagi aku dan korang paham. Ape hobi aku? Haha. Mcm budak2 pulak tanya hobi. Setiap orang ade hobi la. Cuma perasan dan tidak jer. Lagipun bukan hobi aku nak sakitkan orang lain.

Aku have sumthing and i dont want my 'things' wasted just like dat. Bidang karier aku langsung tak menyentuh apa yang aku ada. Sipi2 ada la. Tu pun jatuh pelepuk kat muka direktor Ahmad Nisfu. So, apa aku nak buat? Blogging la...

Last but not least...

Suka, boleh layan. Tak suka? Bolayan...senang, kan?

1 comment:

  1. xleh salam2..bukn muhrim..kih3

    keep support lu beb..keep it up k dude..chayok..!!

    usaha tetap jaya...cogan perjuangan hidop...mengamalkan (bla bla blaaaa)..

    chow.!

    ReplyDelete